18. 7. 2013

TARANTULE

Už jste to četli?
 

Moje oblíbená blogerka popsala svůj boj s *tarantulí*. http://www.zivotpodlelucie.com/2013/07/tarantule-u-nas-doma.html

A mně se vybavil podobný případ, který se mi stal.

Do mého tehdy velkého bytu vlezl šváb. Byla to přímá úměra s bytem. Velký byt, velký šváb. OBRŠVÁB!!!

Doma jen já a dvě malé děti. Nejraději bych hystericky ječela, ale švába bych asi nevyděsila, za to mé děti ano. Tak jsem zatnula zuby a pochlapila se. Vzala Biolit, nastříkala a ….. nic. Vyzbrojena smetáčkem a lopatkou, hrůzou bez sebe (z toho OBRŠVÁBA) jsem šla do akce. Srdce mi bušilo až v krku. Obrácenou stranou smetáčku jsem toho opovážlivce majzla, pak otočila smetáček, smetla ho na lopatku a spláchla do WC.

Okamžitě se dostavil opojný pocit vítězství. Můj dům můj hrad byl zachráněn se zbraní v ruce před vetřelcem. 


A příště už mi to půjde lépe.

Ale žádné příště se nekonalo. Náš dům mezi tím deratizovali a já tím pádem nevím, jak na tom jsem.

Vlastně vím. Dokážu zdolat každou překážku, vše, co mi vleze do cesty.  A nepotřebuji k tomu žádnou chemii.  Stačí mi smetáček a lopatka.

Vetřelci bojte se mě!

Lucie, vítej na lodi.

Jak je vidět, už tehdy jsem uměla překročit svoji komfortní zónu. 

Inu, co se v mládí naučíš…….

Žádné komentáře:

Okomentovat